30.11.12

PHILIP GLADSTONE 2

Philip Gladstone (ΗΠΑ)

29.11.12

ΤΟΥΡΚΙΑ. ΕΚΤΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΜΕ ΝΕΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ


Τουρκία: Εκτός στρατού οι ομοφυλόφιλοι με νέο πειθαρχικό κανονισμό
Επιμέλεια: Στέλιος Κάνδιας (skai.gr, 28/11/2012)
Έντονες αντιδράσεις προκαλεί στην Τουρκία το σχέδιο για το νέο πειθαρχικό κανονισμό για τις ένοπλες δυνάμεις που εκπόνησε η κυβέρνηση Ερντογάν, καθώς προβλέπεται η απόταξη όσων ομοφυλοφίλων υπηρετούν στο στρατό.
Σύμφωνα με αναφορές των μέσων ενημέρωσης, η ομοφυλοφιλία έχει συμπεριληφθεί ως σημαντικό αδίκημα στο σχέδιο για το νέο πειθαρχικό κανονισμό. Η τιμωρία για τους παραβάτες του «εγκλήματος», η οποία ορίζεται ως «αφύσικη οικειότητα» στο σχέδιο, θα είναι η απόταξη από το τουρκικό στρατό.
Πάντως, οι ακτιβιστικές οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα σημειώνουν ότι η καταγγελία της σύμβασης για τους ομοφυλόφιλους που υπηρετούν είναι συνήθης πρακτική εδώ και πολύ καιρό στον τουρκικό στρατό, αν και αυτή είναι η πρώτη φορά που υπάρχει σαφής αναφορά στον πειθαρχικό κανονισμό.
Οι οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα επικρίνουν δριμύτατα τις αλλαγές, κάνοντας λόγο για κατάφορη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Όπως αναφέρουν στην περίπτωση της υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας, ένας ομοφυλόφιλος θεωρείται «άρρωστος» και απαλλάσσεται από τη στρατιωτική θητεία, καθώς ο τουρκικός στρατός καθορίζει την ομοφυλοφιλία ως «ψυχοσεξουαλική διαταραχή», ενώ όταν ένα μέλος του στρατιωτικού προσωπικού (μόνιμος) είναι ομοφυλόφιλος, θεωρείται ένοχος πειθαρχικού εγκλήματος.
Όπως διευκρινίζεται, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) έχει πολλάκις καταδικάσεις τέτοιες πρακτικές διακρίσεων από πλευράς Τουρκίας.
«Η απόφαση του ΕΔΑΔ είναι σαφής. ο σεξουαλικός προσανατολισμός ενός ατόμου δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε να αντιμετωπίζεται ως έγκλημα, καθώς και κάθε πράξη που θα συνιστά διάκριση λόγω γενετήσιου προσανατολισμού και θα καταδικάζεται» προσθέτουν.
Από την πλευρά τους, διεθνή ΜΜΕ κάνουν λόγο για οπισθοδρόμηση και «επιστροφή της Τουρκίας στο μεσαίωνα».

"ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΪΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ". ΤΟ ΠΟΙΟ;

Εκτός και αν βρεθεί χορηγός
Σκέψεις στην ΕΡΤ για αποχώρηση της Ελλάδας από την Eurovision
tanea.gr, 29/11/2012
Τη μη συμμετοχή της Ελλάδας στη φετινή Eurovision, για οικονομικούς λόγους, σκέπτονται στην ΕΡΤ, όπως δήλωσε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Μιλώντας στο Βήμα 99,5 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σ. Κεδίκογλου τόνισε ότι «η δημόσια τηλεόραση δεν θα πρέπει να συμμετάσχει εφέτος στον διαγωνισμό της Eurivision ανταποκρινόμενη στο κυρίαρχο λαϊκό αίσθημα».
Το θέμα έχει συζητηθεί εκτενώς στην ΕΡΤ και όπως τονίζουν στελέχη του Διοικητικού Συμβουλίου η απόφαση για αποχώρηση της Ελλάδας είναι σχεδόν βέβαιη, εκτός και αν βρεθεί κάποιος χορηγός που να αναλάβει τα έξοδα.
Πριν από λίγες μέρες, η Πολωνία και η Πορτογαλία ανακοίνωσαν ότι αποσύρονται από το διαγωνισμό για οικονομικούς λόγους.
Τον ίδιο σκεπτικισμό έχουν εκφράσει και εκπρόσωποι του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου. Ο πρόεδρος του ΡΙΚ, Μάκης Συμεού, δήλωσε ότι «με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα της Κύπρου, κάποιοι ίσως θεωρήσουν προκλητική την παρουσία του ΡΙΚ σε μια τέτοια εκδήλωση, για αυτό συζητείται σοβαρά το ενδεχόμενο της ακύρωσης της κυπριακής συμμετοχής». 

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: ΜΕ ΙΝΤΡΙΓΚΑΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑΝ ΓΚΕΪ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Ζητείται γκέι ρόλος για τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη! 
newpost.gr, 29/11/2012 
Άκρως αποκαλυπτικός ήταν ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Madame Figaro με αφορμή την κυκλοφορία του «Αν», της πρώτης του κινηματογραφικής ταινίας. 
 Δεν παρέλειψε μάλιστα να αναφερθεί στις φήμες που τον θέλουν σε σχέση με τη συμπρωταγωνίστριά του στην ταινία, Μαρίνα Καλογήρου. «Είμαι ένας φανατικός εργένης, που όταν ερωτεύεται γίνεται «σχεσάκιας». Όταν του φεύγει ο έρωτας, αποζητά πάλι την εργένικη ζωή του. Τα πάω πολύ καλά με την πάρτη μου, οπότε μπορώ να μείνω πολύ καιρό και μόνος μου», δήλωσε ο δημοφιλής πρωταγωνιστής. 
 Όταν ρωτήθηκε αν τον ενδιαφέρει η ιδέα να γράψει κάποια στιγμή έναν γκέι ρόλο για τον εαυτό του, η απάντησή του ήταν αφοπλιστική: «Ναι, με ιντριγκάρει να γράψω έναν γκέι ρόλο για μενα», υποστήριξε διευκρινίζοντας στη συνέχεια ότι έμαθε πάρα πολλά πράγματα από την πρώτη του «βουτιά» στον κινηματογράφο.

28.11.12

RETRO GREECE 3

 
Modus Vivendi Underwear 
Retro Greece

"ΟΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ". Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ 1


Τζόναθαν Χάρρις: Το Βυζάντιο και οι Σταυροφορίες (Ωκεανίδα, 2003)

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

«Χθες έκλεισε και τυπικά – έκλεισε οριστικά – μια πολύ γκρίζα, μια πολύ σκοτεινή περίοδος για την Ελλάδα.
Μια περίοδος διάχυτης απαισιοδοξίας στο εσωτερικό, διάχυτης αναξιοπιστίας διεθνώς, και γενικευμένης αβεβαιότητας για το μέλλον της χώρας μας. Μια περίοδος που μας πήγαινε πίσω και που μας απειλούσε άμεσα και ως χώρα και ως κοινωνία.
[…]
Και το επιτύχαμε όλοι μαζί.
[…] Γιατί οι Έλληνες ενωμένοι είναι ακατανίκητοι. 
[…]
Το κίνημα των μεταρρυθμίσεων, το κίνημα για την Αναγέννηση της Ελλάδας τώρα δυναμώνει. Για μια Ελλάδα ανταγωνιστική και Ευρωπαϊκή. Και με Έλληνες περήφανους. Με μια δημοκρατία σύγχρονη. Και μια κοινωνία ενωμένη, με αυτοσεβασμό και με αυτοπεποίθηση.
Δεν είναι εύκολα πράγματα αυτά. Αλλά μαζί θα τα καταφέρουμε.
Το αποδείξαμε στο παρελθόν, το αποδείξαμε και τώρα. Θα το αποδείξουμε ακόμα περισσότερο στο αμέσως επόμενο διάστημα: Εμείς οι Έλληνες είμαστε για τα δύσκολα. Και στα δύσκολα βγάζουμε τον καλύτερο εαυτό μας».
Αναρωτιέμαι: αυτό το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ περιλαμβάνει και τους ομοφυλόφιλους πολίτες αυτής της χώρας;
Τους συμπεριλαμβάνει μόνο ως προς τις υποχρεώσεις και τις θυσίες, ή και ως προς τα δικαιώματα;

ΑΝΤΡΕΣ ΛΙΝΤΕΓΚΑΡΝΤ: ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΓΚΕΪ ΗΡΩΑ

Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΚΕΙ
«Το ποδόσφαιρο χρειάζεται έναν γκέι ήρωα»
sentragoal.gr, 27-11-2012
Στήριξη στους ομοφυλόφιλους από τον δεύτερο τερματοφύλακα της Μάντσεστερ Γιουνάιτετ, Αντρες Λίντεγκαρντ! Ο 28χρονος γκολκίπερ ,μέσω του προσωπικού του μπλογκ κριτίκαρε έντονα τους οπαδούς που οι περισσότεροι έχουν «παλιά μυαλά» και εξέφρασε την ανάγκη του ποδοσφαίρου για έναν «γκέι ήρωα».
Έθιξε τον προβληματισμό ότι οι νεαροί ομοφυλόφιλοι που αγαπούν το ποδόσφαιρο αναγκάζονται να το αφήσουν και δήλωσε ότι ο κόσμος του ποδοσφαίρου έχει μείνει πίσω στα θέματα που αφορούν τον σεβασμό στην διαφορετικότητα. Η δημοσίευση αυτή έγινε μετά την συγκατάθεση της συντρόφου του.
Από τον Τζάστιν Φασανού το 1990 ποτέ κανείς κορυφαίος ποδοσφαιριστής δεν παραδέχτηκε ότι είναι ομοφυλόφιλος.
Χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το κείμενο που δημοσιεύτηκε:
«Πρώτα από όλα πιστεύω ότι εάν κάποιος συνάδελφος μου είναι γκέι θα φοβάται πάρα πολύ να το αποκαλύψει λόγω τις αντιδράσεις των οπαδών. Οι συμπαίκτες του δεν πιστεύω ότι θα έχουν πρόβλημα.»
«Το θέμα της ομοφυλοφιλίας για το ποδόσφαιρο αποτελεί ταμπού».
«Το πρόβλημα, κατά την γνώμη μου, είναι ότι οι περισσότεροι οπαδοί έχουν «παλιά μυαλά» που δεν ταιριάζουν με την κοινωνική κατάσταση των τελευταίων δεκαετιών»
«Ο κόσμος του ποδοσφαίρου έχει μείνει κολλημένος στο παρελθόν στα θέματα που αφορούν την διαφορετικότητα των ανθρώπων»
«Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο για τους νέους ομοφυλόφιλους που αγαπούν το ποδόσφαιρο αλλά αναγκάζονται να τα εγκαταλείψουν γιατί νιώθουν περιθωριοποιημένοι»
«Οι ομοφυλόφιλοι χρειάζονται έναν ήρωα. Κάποιον που θα βγει μπροστά και θα υπερασπιστεί την σεξουαλικότητά τους»

ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 19 ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΟΥ

Χώρισε τη σύζυγό του μετά από 19 χρόνια, γιατί αποδείχτηκε… άντρας
Διαζύγιο πήρε ένας Βέλγος από την επί 19 χρόνια σύζυγό του, κατηγορώντας την για εξαπάτηση, καθώς ανακάλυψε ότι είχε γεννηθεί άνδρας.
Ο Βέλγος Γιαν ερωτεύθηκε τη Μόνικα, την οικιακή βοηθό στο σπίτι των γονιών του που καταγόταν από την Ινδονησία. Οι νομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Γιαν από την υπηρεσία αλλοδαπών του Βελγίου δεν τον πτόησαν και πάλεψε για να κρατήσει την αγαπημένη του στη χώρα του, παρά τις αμφιβολίες των αρχών για την αυθεντικότητα των προσωπικών της εγγράφων.
«Την έφερα στο Βέλγιο. Δεν ήταν εύκολο. Πίστευα ότι ήταν μια όμορφη γυναίκα. Δεν είχε καθόλου ανδρικά χαρακτηριστικά», λέει ο 64χρονος σήμερα Γιαν.
Η Μόνικα είχε κάνει αλλαγή φύλου, κάτι που ο Γιαν δεν είχε καταλάβει ούτε κατά τη διάρκεια του σεξ. Για να μην αποκαλυφθεί το μυστικό της, η Μόνικα προσποιούνταν ότι έχει έμμηνο ρύση, ενώ για καλή της τύχη ο Γιαν δεν ήθελε παιδιά καθώς είχε ήδη δύο από προηγούμενο γάμο.
Ο Γιαν, που νιώθει ψυχικά κακοποιημένος, βρίσκεται μετά το διαζύγιό του υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. (newsbomb.gr, 27/11/2012)

27.11.12

RETRO GREECE 2

Modus Vivendi Underwear
Retro Greece

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΤΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΑΟΥΝΑ


Άκρως εμπιστευτικό
Eνημέρωσε άντρες δημοσιογράφους μέσα σε... σάουνα ο Όλι Ρεν
tanea.gr, 26-2-2012
Ενημερωτική συνάντηση σε άντρες δημοσιογράφους μέσα σε μια... σάουνα στις Βρυξέλλες διοργάνωσε ο Επίτροπος της ΕΕ για την Οικονομία Όλι Ρεν, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιταλικής εφημερίδας «Corriere della Sera». Προσκεκλημένη στην σάουνα - η οποία διατίθεται στα μέλη της Κομισιόν - ήταν έξι δημοσιογράφοι μεγάλων διεθνών μέσων, στους οποίους ο κ. Ρεν μίλησε για την οικονομική κρίση στην ευρωζώνη. 
Ο φινλανδός επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων ζήτησε από τους παριστάμενους δημοσιογράφους απόλυτη εχεμύθεια για τη συνάντηση - η οποία ήταν «μόνο για άνδρες» - και το περιεχόμενό της.
Όμως, η αίθουσα Τύπου των Βρυξελλών, με 1.000 διαπιστευμένους δημοσιογράφους, θεωρείται η μεγαλύτερη παγκοσμίως. Και ένα τέτοιο μυστικό δεν θα αργούσε να έλθει στο φως, όπως λέει η Corriere.
Κατά τη συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες την Πέμπτη μία γερμανίδα δημοσιογράφος ρώτησε τον Όλι Ρεν εάν σκοπεύει να επεκτείνει και στις γυναίκες τις εμπιστευτικές επαφές του με τα μέσα ενημέρωσης. Εμφανώς αμήχανος, ο Ρεν έδωσε μία γενική απάντηση ότι «είναι πάντα ανοιχτός στον Τύπο» και άλλαξε γρήγορα θέμα επανερχόμενος στις οικονομικές προβλέψεις.
Στην ακόλουθη μεσημεριανή ενημέρωση των δημοσιογράφων στην Κομισιόν δημοσιογράφος της Corriere della Sera ρώτησε τον ισπανό εκπρόσωπο του Ρεν, Αμαντέου Αλταφάζ, εάν είχε προβλεφθεί και... dress code για τη συνάντηση.
Αμήχανος ο κ. Αλταφάζ περιορίστηκε να πει πως δεν πρόκειται για ένα ζήτημα για το οποίο πρέπει να δοθούν περαιτέρω λεπτομέρειες «καθώς όλοι γνωρίζουν τις φινλανδικές συνήθειες».

Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ 10


Στέλιος Ξηρουχάκης: Τα εγκλήματα κατά των ηθών στην Αθήνα των κλασικών χρόνων 
(περιοδ. Αρχαιολογία)

26.11.12

ΚΑΤΑΛΑΝΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ

CALENDARI BOMBERS DE CATALUNYA 2013

Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΓΚΙΑΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ


Η μισή και η άλλη μισή Αθήνα

Της Έφης Γιαννοπούλου (rednotebook.gr)
«Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και αυτοί της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδερφή», δηλώνει ο Π. Τατσόπουλος σε συνέντευξή του στο περιοδικό Crash του Γ. Τράγκα και συνεχίζει: «γιατί όταν είσαι κακός στην Ελλάδα, πρέπει να είσαι σε όλα κακός. Δηλαδή, να είσαι και ηλίθιος και “αδερφή” και τραμπούκος και μοχθηρός και όλα». Σεξισμός, ομοφοβία, επίδειξη ανδρισμού και βαρβατίλας, όλα μαζί σε δυο προτάσεις, από έναν βουλευτή που θέλει να εμφανίζεται ως αριστερός. Άλλωστε ο Πέτρος Τατσόπουλος θεωρεί την ομοφυλοφιλία κακό πράγμα, και δεν το λένε μόνο οι τέσσερις λεξούλες που περιγράφουν τον «σε όλα κακό» (ηλίθιος, «αδερφή», τραμπούκος, μοχθηρός), αλλά και η άποψη που διατύπωσε μια μέρα νωρίτερα στο facebook ότι η περιπέτεια της κόρης του Γ. Μπαμπινιώτη είναι η νέμεση για τον ταρτούφο, υποκριτή, κόλακα της συντηρητικής κοινής γνώμης πατέρα της. 
Αναρωτιέμαι πώς προσδιορίζει την κοινή γνώμη με την οποία χαριεντίζεται ακατάπαυστα ο ίδιος. (Δεν θα ‘θελα να σχολιάσω εδώ ούτε την αντιπαράθεση του Τατσόπουλου με τη Χρυσή Αυγή, ούτε τους τρόπους που έχει επιλέξει για να τη διεξάγει, ούτε την επιλογή του να τα πει αυτά στο περιοδικό του Γ. Τράγκα, ούτε καν τους τρόπους με τους οποίους διεκδικεί να βρίσκεται διαρκώς στο κέντρο μιας δυσάρεστης δημοσιότητας. Ούτε καν για τη σχέση της δημόσιας στάσης του με την πεζογραφία που υπηρετεί. Δεν θα τελειώναμε ποτέ).
Σεξιστές δεν λείπουν, ούτε έλειψαν ποτέ, από την ελληνική Βουλή. Δεν είναι μόνο ο Πέτρος Τατσόπουλος ή σύσσωμη η Χρυσή Αυγή, ούτε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης με τα κατεβασμένα παντελόνια του κι άλλα ακόμη χυδαιότερα υπονοούμενα, ούτε ο Σωκράτης Ξυνίδης με την αλήστου μνήμης «καλτσοδέτα» του, που απευθυνόταν στην κα. Εύα Καϊλή, ή ο Γρηγόρης Ψαριανός που ουκ ολίγες φορές έχει διαφημίσει το αντριλίκι του. Δεν λείπουν ούτε από το ΚΚΕ, την πόρτα του οποίου μοιάζει να μην έχει διαβεί ποτέ ομοφυλόφιλος. Είναι βέβαια σοβαρότερο το πρόβλημα όταν μια τέτοια δήλωση προέρχεται από έναν βουλευτή αυτής της Αριστεράς που ισχυρίζεται πως είναι διαφορετική σε σχέση με όλα αυτά, που υποστηρίζει το γυναικείο κίνημα, καταγγέλλει τις διακρίσεις με κριτήριο τον σεξουαλικό προσανατολισμό, συμμετέχει στο Gay Pride, δηλώνει δημόσια την αντίθεσή της σε κάθε είδους σεξισμό. Ο Τατσόπουλος, όπως λέει ο ίδιος, δεν ανήκει στον ΣΥΡΙΖΑ, είναι συνεργαζόμενος (στην παλιά παράδοση της Αριστεράς, κάτι σαν τον Γρηγόρη Λαμπράκη, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Κ. Μπογδάνο - τρομάρα του!) Η στάση του θέλω να πιστεύω πως δεν χαρακτηρίζει όλο τον ΣΥΡΙΖΑ, αν και ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να σκεφτεί ποιους δέχεται, συνεργαζόμενους ή μη, στα ψηφοδέλτιά του. Και να πάρει τις δέουσες αποστάσεις. 
Αναμενόμενο λοιπόν ήταν η δήλωση του συγγραφέα και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να προκαλέσει σάλο χτες στα σόσιαλ μήντια, σάλο που συνεχίζεται και σήμερα. Η αλήθεια είναι πως λιγότερο σχολιάζεται για το σεξισμό και την ομοφοβία της, και περισσότερο γίνεται αντικείμενο ενός γηπεδικού χαβαλέ κυρίως μεταξύ ανδρών (αλλά και κάποιων γυναικών), που εστιάζει στις σεξουαλικές επιδόσεις του Τατσόπουλου. Έχει πηδήξει πράγματι τη μισή Αθήνα; «Σιγά, ρε μάγκα», αναφωνούν οι περισσότεροι, «κατούρα λίγο». - και άλλα αντίστοιχα αστεία. 
Δεν λέω, με κάποια απ’ αυτά όλοι γελάσαμε. Όμως, από την πρώτη στιγμή που διάβασα τη σχετική αναφορά, σκέφτηκα τι θα συνέβαινε αν μια γυναίκα απαντούσε με τρόπο αντίστοιχο σε κάποιο υβρεολόγιο της Χρυσής Αυγής ή όποιου άλλου. Αν έλεγε π.χ. «έχω παρθεί με τη μισή Αθήνα, και κάποιοι συνεχίζουν να με αποκαλούν ξινή, αγάμητη γεροντοκόρη». Ή αν έκανε το ίδιο ένας γκέι, όπως σχολίασε ο George Le Nonce, φίλος και συνεργάτης στο UNFOLLOW. Σκέφτηκα την αμήχανη σιωπή που θα επικρατούσε, την παγωμένη βουβαμάρα. Γιατί βέβαια μια τέτοια δήλωση θα έσπαγε κάποια από τα καλά εδραιωμένα μας ταμπού. Κι αν ακόμα και για έναν άντρα είναι άκομψο να επαίρεται για τις σεξουαλικές του επιδόσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, οι σχετικές κουβέντες είναι μάλλον συνήθεις σε καφενεία και αντροπαρέες, όπως και ο αντρικός ανταγωνισμός επί του θέματος. Μια γυναίκα όμως; Ένας ομοφυλόφιλος; Αυτοί που γέλαγαν χτες βράδυ, χλευάζοντας ή αμφισβητώντας σκωπτικά τη βαρβατίλα του Τατσόπουλου, θα έχαναν τα λόγια τους και ίσως απλώς να αντιδρούσαν με ένα αδιευκρίνιστο πλατάγισμα της γλώσσας. «Τσς, τσς, τσς  -- κάντε ό,τι θέλετε στο κρεβάτι σας, αλλά μην προκαλείτε». 
Ο χτεσινός σχολιασμός, που θύμισε λίγο το χιούμορ του ΚΛΙΚ, του ΝΙΤΡΟ και άλλων παρόμοιων περιοδικών, δεν ήταν τόσο μακρινός από το σύστημα αξιών απ’ το οποίο απορρέει η δήλωση Τατσόπουλου. Η επίδειξη μαγκιάς και ερωτικών κατακτήσεων κάπου συναντήθηκε με την εμμονή της χλεύης της. Μήπως αυτό δεν θα έλεγαν κι οι φίλοι του καφενείου αν κάποιος κόμπαζε ότι έχει πάρει τη μισή Αθήνα; Μήπως δεν θα υπήρχε κάποιος που θα σηκωνόταν από το τραπέζι για να αναφωνήσει «έλα, ρε, κόψε κάτι»; Μήπως δεν θ’ άρχιζαν παρόμοιες πλάκες; 
Δεν μου αρέσει η αποστείρωση του politically correct, ούτε φρίττω με τις βέβηλες πλάκες, που, αλήθεια, κάποτε προκαλούν απελευθερωτική ευθυμία. Σκέφτομαι όμως ότι οφείλουμε κι εμείς να κοιταχτούμε στον καθρέφτη, να δούμε τι μοιραζόμαστε από τα στερεότυπα αυτά, απ’ τη ρητορική της μαγκιάς και την επίδειξη της βαρβατίλας. Κι ίσως να προτιμάμε τις πλάκες που σπάνε στερεότυπα αντί να τα διαιωνίζουν. 

Κι επειδή εμείς, εδώ στο Α.Π., τα λέγαμε πολύ "πριν αρχίσουν τα όργανα", διαβάστε:

Ο ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ" ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ

http://gaynewsingreek.blogspot.gr/2008/11/blog-post_02.html

25.11.12

ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΡΕ... ΤΙ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ;


Το πρωί, σαν τον θάψαμε, πήγαμε σ' αυτόν τον ψυχρό χώρο όπου οι άνθρωποι πίνουν τον καφέ και το κονιάκ και κουβεντιάζουν για τον καιρό... Λέω του Σάββα, ρε συ, δεν μπορώ, πνίγομαι εδώ μέσα, δεν πάμε για κάνα ούζο στο γιαλό; Ήμουνα πολύ λυπημένος για να τη βγάλω με καφέ και κονιάκ. Μου λέει, εντάξει...
Ήρθανε όλοι οι παλιοί, οι πιο πολλοί ακόμη στο κόμμα, φιλήσυχοι ψηφοφόροι με κοιλίτσες, κλειδιά, άγχη και αυτοκίνητα, που στην Ελλάδα τα παίρνουν μόνο όσοι έχουν πρόβλημα επιβεβαίωσης, δηλαδή Μερσεντές και τα ρέστα. Και πώς να γίνει αλλιώς; Όταν η κοινωνία μια ζωή σ' έχει στη δίαιτα, κάπου θέλεις να τη βγεις... Ε, τα 'πιαμε και γίναμε πατούρα, που λένε. Από την ώρα που αρχίσαμε να ζαλιζόμαστε, άρχισε και η πολιτικοϊδεολογική κουβέντα, που θα 'λεγε κι η καθοδήγηση, και βέβαια δεν υπάρχει πιο φανατικός αντίπαλος για τον κομμουνιστή από τον διαφωνούντα κομμουνιστή. Εγώ ήμουνα πολύ λυπημένος και δεν έπαιρνα μέρος στην κουβέντα η οποία, ως συνήθως, όχι μόνο διάλογος δεν ήταν, αλλά ούτε λόγος. Ήταν ένας πετροπόλεμος με λέξεις που εκτινάσσονταν δεξιά και αριστερά, χωρίς να συγκροτούν ούτε σκέψη ούτε εικόνα... Μόνο όταν πήρε το λόγο ο γιατρός, ο Σάββας, ρε, της κυρα-Αντριάνας ο γιος -ποτέ δεν έμπλεξε μαζί μας, αν και πάντα μας αγαπούσε και μας φρόντιζε, αυτός, όπως έλεγαν, παρέμεινε πάντα «ερωτοαναρχικός», είχε τέτοια λατρεία για το μουνί, που έφαγε τα λυσσακά του κι έγινε γυναικολόγος... 
Τέλος, λέει ο Σάββας, μια στιγμή, ρε παιδιά, μπορώ να σας κάνω δυο ερωτήσεις επί της ουσίας, που λένε;... Όλοι σταμάτησαν μια και άνοιγε για πρώτη φορά το στόμα του, και κυρίως γιατί ήταν ουδέτερος. Μου κλείνει το μάτι λοιπόν και λέει, καταρχήν τι θέση παίρνει το κόμμα για τους ομοφυλόφιλους; Λέει ο Λευτέρης, τι σχέση έχει αυτό με τα ιδεολογικά προβλήματα που συζητάμε; Λέει ο Σάββας, πώς δεν έχει. Καταρχήν έχει σχέση με την ελευθερία της ερωτικής επιθυμίας, με την αυτοδιάθεση του κορμιού σου, με το σεβασμό της προσωπικότητας σου... Η απάντηση, απ' αυτούς που είχαν παιδιά αγόρια, ήρθε καταπέλτης: «Ασβεστόλακκο οι κουφάλες». Οι άλλοι είπαν πως μια σοσιαλιστική κοινωνία δεν μπορεί παρά να είναι μια κοινωνία «ηθική»... Λέει ο Σάββας, δηλαδή η κοινωνία που επαγγέλλεστε θα είναι καταπιεστική. -Βέβαια, διότι θα περάσουμε από τη δικτατορία του προλεταριάτου. -Μάλιστα, και αν κάποιοι προλετάριοι είναι ομοφυλόφιλοι, τι θα τους κάνετε; -Μα τι θέλεις τώρα, ρε Σάββα, να ανεχτούμε και τους πούστηδες δηλαδή; -Γιατί, Λευτέρη, αυτοί πώς σας ανέχονται; Ποιος σας είπε ότι εσείς είστε οι ηθικοί και οι άλλοι οι ανήθικοι; Η ερωτική επιθυμία και έκφραση δεν είναι ούτε κομματική ούτε κοινωνική πρακτική, αλλά ατομική επιλογή και επιθυμία... 
Βέβαια η συζήτηση δεν πήγαινε πουθενά, και γω γέλαγα κι έλεγα, τώρα όπου να 'ναι θα τον βγάλουν και ομοφυλόφιλο τον Σάββα... Αλλά ο Σάββας, απτόητος, λέει, ακόμα μια ερώτηση: δε μου λέτε, ρε παιδιά, πόσες φορές τη βδομάδα γαμάτε; Γιατί είμαι βέβαιος πως εσείς απλώς γαμάτε, δεν κάνετε έρωτα, γιατί ο έρωτας δεν είναι «χύνω», είναι ένα φανταστικό παιχνίδι αισθήσεων και συναισθημάτων... Πάγωσαν. Ήταν, βλέπεις, όλοι τους αξιοσέβαστα κομματικά μέλη, με ιστορία, και αξιοπρεπείς πολίτες, όπου η αρχή τα εν οίκω μη εν δήμω, όπως και για το σύνολο της κοινωνίας που θέλαν να ανατρέψουν, ήταν το σύνορο της φυλακής τους.
Ένα σύνορο που το περνάει πια μονάχα ο ψυχαναλυτής και ο ψυχίατρος... Την παγωμάρα έσπασε ο Κόρακας, πάντα ειλικρινής και πιο ανοιχτός απ' όλους μας... Εγώ, ρε παιδιά, να σας πω την αλήθεια, χρόνια τώρα, Σάββατο παρά Σάββατο και βάλε, και όπως το λες, Σάββα, ούτε χάδια ούτε χρώματα πια, άντε να τελειώνουμε για να κοιμηθούμε. Πολλές φορές χύνω γιατί σκέφτομαι άλλη γυναίκα κι όχι αυτήν που έχω αγκαλιά, μια γειτόνισσα, μια περαστική από το δρόμο, ίσως κάνει το ίδιο, και η Ελένη, πού να ξέρω, δεν κουβεντιάζουμε ποτέ γι' αυτά τα ζητήματα... Οι άλλοι, αγάλματα θλιμμένα, έβαλαν τις φωνές στον Κόρακα να σκάσει...
Λέει ο Σάββας, καλά, ρε σεις, τι σκατά τον επαναστάτη μού παριστάνετε, όταν για διάφορα πράγματα θυσιάσατε το πιο όμορφο στοιχείο της ζωής και της ανθρώπινης επικοινωνίας, τον έρωτα; Ξέρετε, ρε μαλάκες, ότι ο άνθρωπος από τα δεκατρία του ως τα βαθιά γεράματα, όπως λέει και η επιστήμη, μπορεί να κάνει κάθε μέρα έρωτα; Και γιατί άλλο, αλήθεια, θα την κάνετε την επανάσταση, ρε, αν όχι για να ξαναδώσετε στη ζωή τα δικαιώματα της, να την κάνετε χαρά, παιχνίδι, φαντασία, έρωτα; Πώς τη βλέπετε δηλαδή τη μελλοντική ευτυχία του ανθρώπου με περισσότερα «αγαθά»;
Ξύπνησα αργά στο σπίτι του Σάββα. Έψησε καφέ και γελάγαμε ακόμα με τα μούτρα που κάναν οι σύντροφοι, και κει πάνω μου λέει αν θέλω να πάμε να δούμε τη Μαρία... Αλαφιάστηκα. Του λέω, τη βρήκες, είναι καλά, ζει; Μου λέει, πάμε και θα δεις... Είχα να δω τη Μαρία από τότε που εσύ ήσουν άρρωστος, όταν ετοιμάζαμε την επιχείρηση και μας πήρε έναν έναν στο πατάρι του Κόρακα... Θυμάσαι, την είχανε διαγράψει από την ΕΠΟΝ, γιατί της Μαρίας της άρεζε να κάνει έρωτα και δεν το 'κρυβε. Είχε εκείνα τα μαύρα με μπλε ανταύγειες μάτια σαν ακατέργαστο διαμάντι, και ανάμεσα στα δυο γεμάτα στήθια της, μια μικρή φούντα από μαύρες, σγουρές αλλά και απαλές τρίχες, σαν παλιό κινέζικο μετάξι, που όταν χάιδευες τα βυζιά της, παίζανε σαν ερωτευμένες ορχιδέες. Ε, αφού τη διώξανε από την ΕΠΟΝ, την πήραμε εμείς που δεν είχαμε προβλήματα τέτοιας ηθικής, και κυρίως γιατί η Μαρία ήτανε πολύ καλό παλικάρι και την ξέραμε από μικρή... Από τότε, ρε, φαινότανε πόση αγάπη και σεβασμό είχε για το κορμί της... 

Χρόνης Μίσσιος: Χαμογέλα ρε… Τι σου ζητάνε; (γράμματα, 1988)

ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ 6

Έπαθε ΣΟΚ: Έπιασε στα πράσα τον οικοδόμο σύζυγό της με... άντρα! 
Ο κλάδος των οικοδόμων της Πάτρας είναι ανάστατος μετά την είδηση που έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στο χώρο τους... 
Πως Πατρινός συνάδελφός τους όχι απλά είναι gay αλλά η γυναίκα του τον χώρισε επειδή τον έπιασε επ' αυτοφώρω με άλλον άνδρα. 
newsbomb.gr, 24-11-2012
Όλα ξεκίνησαν προ μηνών όταν κάποιος από τους συναδέλφους του έμαθε πως η εν διαστάσει σύζυγος του φίλου του, διαδίδει στην πόλη πως τον πέταξε έξω από το σπίτι, αφού στο κρεβάτι με άντρα! Μάλιστα η γυναίκα έλεγε με θυμό πως «δεν σεβάστηκε τα παιδιά του, πως η ίδια δεν είχε καταλάβει το παραμικρό όλο αυτό το χρονικό διάστημα και ότι έπεσε από τα σύννεφα όταν είδε μπροστά στα μάτια της τη «σκηνή»! «Σιχάθηκα τον εαυτό μου που κοιμόμουν μαζί του» τόνιζε. 
Το «νέο» λοιπόν, είχε διαδοθεί, ωστόσο ο ίδιος το διέψευδε κατηγορηματικά! Και όχι μόνο! Ισχυριζόταν πως η γυναίκα του τα λέει όλα αυτά επειδή... στενοχωρήθηκε που χώρισαν και αντέδρασε με αυτόν τον τρόπο. Απειλούσε δε πως... θα την βάλει στη θέση της! 
Ο gay οικοδόμος συζητούσε το «πρόβλημα» που αντιμετώπιζε με την γυναίκα του και με έναν κολλητό του, ο οποίος είχε ακούσει τους ισχυρισμούς της πρώην συζύγου, όμως μπροστά του έβλεπε έναν «καρδαμωμένο» άνδρα, που έμοιαζε να είναι «πήχτρα» στην τεστοστερόνη! 
Μέχρι που μία ημέρα συνέβη ένα τυχαίο γεγονός που του απέδειξε πως η πρώην σύζυγος... μάλλον είχε απόλυτο δίκιο! Επισκέφθηκε ξαφνικά τον φίλο του στο σπίτι και εκείνος του άνοιξε με μία ρόμπα (χρώματος ροζ μάλιστα, όπως ο ίδιος εκμυστηρεύτηκε σε φίλους του)! Και μπορεί το «ροζ» να μην είναι περίεργο, όμως ο φίλος δεν του επέτρεψε την είσοδο στο σπίτι αφού στο εσωτερικό του βρισκόταν... άλλος άνδρας! 
Ο οικοδόμος επείσθη πως ο συνάδελφός του, όχι απλά έκανε «διπλή ζωή», αλλά είχε ιδιαίτερη προτίμηση στο ανδρικό φύλλο! Από ντροπή δεν του είπε κάτι εκείνη την ώρα, προτίμησε να φύγει, όμως αργότερα εξιστορούσε σε άλλους συναδέλφους του, τι είχε δει με τα ίδια του τα ματάκια! 
Μάλιστα «μούτζωνε» τον εαυτό του, που είχε πιστέψει τους ισχυρισμούς του φίλου του οικοδόμου, ότι δήθεν η «πρώην» του, τον κατηγορεί αδίκως και πως εκείνος διατηρεί πολλές σχέσεις με γυναίκες με αποτέλεσμα η σύζυγος να ζηλεύει και να επιχειρεί να τον «βαπτίσει» gay!

24.11.12

Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ 9



Στέλιος Ξηρουχάκης: Τα εγκλήματα κατά των ηθών στην Αθήνα των κλασικών χρόνων 
(περιοδ. Αρχαιολογία)

23.11.12

Ο ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ


Φεύγει αγνός και συνετός αλλάζει δρόμο,
απ' τη δουλειά του κι απ' τις πόρτες μακριά.
Αιφνίδιος έρωτας' δακρύζει ο άντρας
γερμένος σ' ένα τοίχο, ω εσύ νυχτιά.

Σάντρο Πέννα: Ο σκονισμένος ποδηλάτης (Ροδακιό, 2012)
Μετάφραση: Ερρίκος Σοφράς


Διαβάστε επίσης:
http://gaynewsingreek.blogspot.gr/2010/01/blog-post_21.html http://umhomemgrego.blogspot.gr/2012/11/no-812.html

Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ ΝΤΟΡΑ ΡΩΖΕΤΤΗ. ΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΤΗΣ ΛΕΥΚΩΜΑ

Η γυναίκα με το ταγιέρ, Ελένη Μπακοπούλου, που ήρθε εκείνο το πρωί στο βιβλιοπωλείο της Διδότου 39. Ιανουάριος του 2006, είχε ένα μυστικό που το κράταγε κρυφό είκοσι δύο χρόνια. Το βιβλίο της Ντόρας Ρωζέττη, "Η Ερωμένη της", είχε κυκλοφορήσει σε νέα έκδοση στην Ελλάδα και προκαλούσε πάταγο. Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες ήθελαν διάφορα πρόσωπα να διεκδικούν την πατρότητα της συγγραφέως. Η Ελένη Μπακοπούλου είχε γνωρίσει την συγγραφέα, ήξερε τα πάντα γι' αυτήν, απέκτησε την εμπιστοσύνη της, της παραχωρήθηκε προφορικό υλικό, φωτογραφίες και φυσικά το μοναδικό Λεύκωμά της, αφού το αρχείο της παραδόθηκε στην πυρά και στην καταστροφή, από την ίδια την Ντόρα Ρωζέττη, χρόνια πριν. 
Το σκάνδαλο της Vodafone - με τις συνακροάσεις τηλεφώνων, ήταν την ίδια εποχή, φαινόταν κοινότατο, μπανάλ μπροστά στο σκάνδαλο της λογοτεχνίας, που η Ελένη Μπακοπούλου -ξεναγός το επάγγελμα, ανηψιά του ποιητή και δασκάλου μου Μιχάλη Κατσαρού- μου ενεχείρισε και μου ζητούσε να πράξω τα δέοντα. Τάχιστα. Με απόλυτη εχεμύθεια. Λίγο μετά την συνάντηση μας εχάθη. Μου είπε - εγώ θα φύγω στον αδελφό μου στην Αμερική' αν μου συμβεί κάτι εκεί, τα δικαιώματα στην αδελφή μου Βάσια. Και η Ελένη Μπακοπούλου, αφού μας είπε το μυστικό της, που την έτρωγε μια ζωή, έφυγε για τον Σείριο, στις 10 Σεπτεμβρίου 2006, όπου ζουν παιδιά. 
Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης θα συναντήσει έναν κόσμο, έναν πολιτισμό από το μέλλον. Μια άλλη εποχή. Αναπνοής. 
Γιώργος Χρονάς

(από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Διαβάστε την αρχή του προλόγου της Ελένης Μπακοπούλου εδώ:

Επίσης διαβάστε από το αρχείο:
http://umhomemgrego.blogspot.gr/2006/01/no-252.html 


21.11.12

ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΕ Ο... ΠΟΝΟΣ

Ερώτηση στη Bουλή από τη Μαρία Ρεπούση για τις επιθέσεις σε ομοφιλοφίλους 
inews.gr, 21-11-2012
Κρούει των κώδωνα του κινδύνου για τις αυξανόμενες επιθέσεις κατά ομοφιλοφιλων η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση με ερώτηση που κατέθεσε στη βουλή προς τον υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. «Τελευταία όμως πολλοί πολίτες γίνονται έρμαιο επιθέσεων βίας, ρατσιστικών και φασιστικών ομάδων. Πρώτα ήταν οι μετανάστες και οι πρόσφυγες, τώρα οι ομοφυλόφιλοι. Αύριο κανείς δεν ξέρει. Η ιστορία μας διδάσκει ότι αν δεν αντιδράσουμε τώρα, αύριο ενδέχεται να είναι πολύ αργά»αναφέρει η κ. Ρεπούση. 
 Στην ερώτηση που απευθύνει στον κ. Δένδια, η κ. Ρεπούση επικαλείται έκθεση που που καταγράφει περιστατικά βίας: «Σε έκθεση που δημοσίευσε το Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας για την ραγδαία αύξηση των ομοφοβικών επιθέσεων αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «Μετανάστες και πρόσφυγες είναι οι “Εβραίοι” της σύγχρονης Ελλάδας, αλλά δεν είναι μόνον αυτοί. Είναι και οι γκέι, οι Ρομά και άλλες ομάδες». Φοβόμαστε ότι το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να τους παράσχει το αυτονόητο επίπεδο ασφάλειας». Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ καταλήγει με δύο ερωτήματα προς τον υπουργό: 
 «-Ποια η θέση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη για τις αυξανόμενες ομοφοβικές επιθέσεις και σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για την αντιμετώπιση του φαινομένου; 
-Ποιος ο αριθμός των συλληφθέντων για τέτοιες επιθέσεις;»

Και αναρωτιέμαι: Αν την κα Ρεπούση την έπιασε ο πόνος για τους ομοφυλόφιλους γιατί δεν φροντίζει το κόμμα της, ή η ίδια, για την αποκατάσταση της πλήρους ισονομίας αυτού του τμήματος των Ελλήνων πολιτών; Αυτή, άλλωστε, θα ήταν και η καλύτερη προστασία τους.
Διότι, αν θυμάμαι καλά, για τη ΔΗΜΑΡ η κοινωνική "κόκκινη γραμμή" ήταν το οικογενειακό επίδομα στα ετερόφυλα παντρεμένα ζευγάρια.
Ιδού η Βουλή, ιδού και το πήδημα!

ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΪΡΟ. ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ 2012


Φαντασμαγορία γκέι 
Με φτερά και πούπουλα, μάσκες και έντονο μακιγιάζ, χιλιάδες ομοφυλόφιλοι, λεσβίες και τρανσέξουαλ πλημμύρισαν τη διάσημη παραλία της Κοπακαμπάνα στο Ρίο της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της ετήσιας Gay Pride Parade, διαμαρτυρόμενοι για τις εναντίον τους διακρίσεις. Κάτω από τον ζεστό ήλιο –το θερμόμετρο έδειχνε την Κυριακή στην Κοπακαμπάνα 30 βαθμούς Κελσίου– οι ομοφυλόφιλοι, συνεπικουρούμενοι και από δεκάδες χιλιάδες υποστηρικτές τους, διεκδίκησαν το δικαίωμά τους στην ίση μεταχείριση. Το κεντρικό σύνθημα της φετινής παρέλασης ήταν «Η καρδιά δεν ξέρει προνόμια. Ξέρει από αγάπη». Μπορεί η Βραζιλία και ειδικότερα το Ρίο να είναι συνυφασμένα στο μυαλό μας με μικροσκοπικά μπικίνι, σάμπα και το θεότρελο καρναβάλι, αλλά ο συντηρητισμός σε αυτή τη χώρα των 190 εκατομμυρίων παραμένει ισχυρός και φαίνεται να καταδυναστεύει τις ζωές των ομοφυλοφίλων, οι οποίοι παρήλασαν για μία ακόμη χρονιά, προκειμένου να διατρανώσουν το δικαίωμά τους στη διαφορετικότητα. (kathimerini.gr, 20/11/2012)

19.11.12

ΙΡΛΑΝΔΙΑ. ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΟΜΟΦΥΛΩΝ;

ΙΡΛΑΝΔΙΑ
Η ιρλανδική κυβέρνηση πρέπει να κάνει το ταχύτερο δυνατόν δημοψήφισμα για τη νομιμοποίηση του γάμου των ομοφυλοφίλων, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών Ιμον Γκίλμορ, που ανήκει στο Εργατικό Κόμμα. «Πιστεύω πως δεν πρέπει να αναβάλουμε άλλο αυτό το θέμα, που άπτεται των ανθρωπίνων δικαιωμάτων», τόνισε. (tanea.gr, 14-11-2012)

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Η διαχείριση της ομοφυλοφιλίας από τους γονείς
της Μυρσίνης Κωστοπούλου (ygeia.tanea.gr, 17-11-2012)

Ο γιος μου είναι 22 ετών και πρόσφατα μας αποκάλυψε ότι έχει προβλήματα ομοφυλοφιλίας. Ο ίδιος το ονόμασε «ανυπόφορη αδυναμία». Είναι ένα παιδί με έντονες ανασφάλειες που νιώθει συχνά μελαγχολία. Δεν θέλει να πάει σε ψυχολόγο γιατί δεν πιστεύει ότι μπορεί κάτι να αλλάξει στο θέμα της ομοφυλοφιλίας.
Η ομοφυλοφιλία δεν είναι πρόβλημα και αδυναμία, αλλά βιώνεται με αυτόν τον τρόπο από το ίδιο το άτομο όταν εκείνη συγκρούεται με τον ηθικό του κόσμο. Η κοινωνική απόρριψη άλλωστε καραδοκεί. 
Ο γιος σας έδειξε εξαιρετικό θάρρος που αποφάσισε να σας μιλήσει για το πώς νιώθει με τη σεξουαλική του ταυτότητα. Η ομοφυλοφιλία δυστυχώς παραμένει ένα ταμπού και εγείρει αναπαραστάσεις που σχετίζονται με τον φόβο, την απόκλιση, τη διαστροφή. 

Τα περισσότερα παιδιά το κρύβουν από τους γονείς τους και εγκλωβίζονται μέσα σε βασανιστικές ενοχές, από φόβο μη βιώσουν την πραγματική ή τη συμβολική απόρριψη από εκείνους. Με την αυτοαποκάλυψή του, ο γιος σας ζητά να έρθει πιο κοντά σε σας και έχει ανάγκη την υποστήριξή σας για να συνθέσει τα διάσπαρτα κομμάτια της ταυτότητάς του. Η μελαγχολία που εμφανίζει ίσως είναι ένα μεταμφιεσμένο άγχος που πηγάζει από την αναζήτηση της σεξουαλικής του ταυτότητας. 
Η μελαγχολία όμως τον εγκλωβίζει σε μια μαύρη οπτική απέναντι στον εαυτό του και τον έξω κόσμο. Η ψυχοθεραπεία δεν έχει ως στόχο να αλλάξει τη σεξουαλική κατεύθυνση ενός ατόμου, αλλά να τον βοηθήσει να καταλάβει καλύτερα τον εαυτό του, τις επιθυμίες του, να υπερβεί τη μελαγχολία και τον φόβο του. 
Δώστε εσείς ως γονείς του τον απαραίτητο χρόνο, χώρο, την κατανόηση και την αποδοχή που τόσο πολύ έχει ανάγκη.

18.11.12

Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ 8

Στέλιος Ξηρουχάκης: Τα εγκλήματα κατά των ηθών στην Αθήνα των κλασικών χρόνων 
(περιοδ. Αρχαιολογία)

(συνεχίζεται)